✞ DICTATOR✞13

✞ DICTATOR✞-Дарангуйлагч

-Гуйж байна Ёнжу! Утасаа аваач

✞XXX✞

Би-Хүүхэд??

Хэми-Тиймээ чамд үнэхээр зориг гаргаж байж хэлж байгаа минь энэ шүү.

Би-Тэгээд яагаад хэлж байгаа юм? Надад ямар эвгүй байгааг мэдэж байна уу? Аав үүний талаар мэдэх үү?

Хэми-Мэднээ тийм л учираас бид 2 ингээд хамт байгаа.

Би-Та тэгээд тэр хүүхдээ хаячихаад одоо ингээд аавтай байж байга муу? Учирыг нь сайн тайлбарлаач дээ

Хэми-Харамсалтай нь би хүүхдээ алдчихсан. Тэр үеийг дахиад дурсахыг үнэхээр хүсдэггүй.

Би-Эгчээ? Ганц л зүйл асууя та яагаад аавтай минь амьдарч байгаа юм?

Хэми-Хүүхдийн маань эцэг энэ бүхнийг мэдэхгүй. Би тас нуусаар түүнээс холдсон, гэхдээ бүх буруу надад байгаа би тэр үед тийм зүйл хийгээгүй байсан бол одоо бид 2 хамт байх байсан биз! Ёнжу эгчийгээ ойлгоорой аав чинь намайг хүүхдээ алдсаны дараа хамгийн их сэтгэлийн дэм өгч хажууд минь байсан ганц хүн байсан учираас л одоо ингээд байж байгаа

Би үнэхээр хэлэх үггүй болчихлоо. Цаашаа юу болсныг нь ч асуух зориг хүрсэнгүй нүднээс нь хамаг л зовлон нь юүлэгдэн гарах мэт нулимс нь урссаар энэ түүхээ ярьж өгч байна. Одоо ингээд тайван орхия бүгд л өнгөрсөн шүү дээ! Аав хүртэл бүгдийг мэдээд орхисон байхад би илүүдэх биз аав энэ бүсгүйтэй жаргалтай байвал хангалттай

Би-Одоо уйлах хэрэггүй дээ. Эмэгтэй хүн учираас би таны энэ бүхнийг сайн ойлгож байна.

Хэми-Ёнжу уучилаарай

Би-Надаас уучлалт гуйгаад яахавдээ

✞XXX✞

Хэми эгч өрөөндөө орон унтахаар явлаа.. Намайг тэврэж бүх л зовлонгоо ярьж байхад би яаж уурлахав дээ.. Үзэж байсан киногоо дуусгаад юмаа цэгцлэн утасаа гаргаад хартал Крис ээс бараг 100 гаруй дуудлага ирсэн байхыг хараад алмайрч орхилоо.. Зөрүүлээд залгатал арайхийн дуудуулж байн нэг авав

Би-Байна уу?

Крис-Чи хаана байна?

Би-Би гэртээ л байна шдээ чи уучихсан юмуу?

Крис-Гуйж байна Ёнжу? Хажууд минь байгаач гуйя чамаас

Би-Хаана ингэтлээ их уусан юм бэ??

Крис-Хараал идмэр гэж! Ёнжу

Би-Ойлголоо доо хаана байна?

Крис-Гэрт ээ байна ааа гуйж байна

Гэсээр утасаа тасаллаа. Юу болсон юм бол доо хувцасаа өмсөөд тэднийхрүү орохоор гарлаа

Хаалгыг нь нүдтэл манарчихсан нүдтэй хүн хаалга тайлж өгөн оруулав

Би-Пөөх ганцаараа яагаад ингэж их архи уучихсан юм бэ??

Крис үг дуугаралгүй мөрнөөс минь барин аймшигтай харцаар ширтэн

Крис-Ёнжу?

БИ-Яачихсын бэ? Крис зүгээр үү? тавьж байгаад яриач дээ

Крис-Ёнжу ??? Би би …

Би-Юу вэээ? Крис??

Би Крисийг түшиж явсаар орон дээр нь хэвтүүлхэд тэр нүдээ эргэлдүүлэн гарнаас минь зууран энгэртээ наан тэвэрлээ …

Би-Чи чинь??

Крис-Ёнжу? Би би би … бүх зүйлд уучлаарай үнэхээр их уучлаарай

Би-Би бүгдийг нь уучилсаан одоо тайван амаралдаа мм?

Крис улам л чанга тэврэн

Крис-Би өмнө нь хэзээ ч ийм байгаагүй . Аав ээжийнхээ мөнгөөр зугаацаж охидтой унтаж мөнгийг хайр найргүй цацдаг хүний үнэргүй новш байсан. Харин тэр үед нэг хүн миний амьдралд орж ирэн би гайхалтай нэгэн болж өөрчлөгдсөн… Гэтэл….. /уйлах/

Би Крисийг тавиулан яаж байгааг нь сандран лавлах гэтэл тас зуурчихаад тавихгүй л байлаа. Тэр яагаад уйлаад байган бэ?

Би-Крис? Яагаад уйлаад байган бэ? юу болсын

Крис-Уучлаарай Ёнжу!! Намайг уучлаарай үнэхээр их уучлаарай тэр намайг тавьснаа нүүрлүү минь эгцэлж харан уруул дээр минь зөөлхөн гэгч нь үнсэхэд би мансууран түүний үнсэлтэнд автан хөшж нүдээ бага багаар анилаа гайхалтай юм…

Крис-Ёнжу?

Би-За?

Крис-Чи надад хайртай тийм үү? Би чамайг яаж дарамталдаг байснаа мэднээ гэхдээ тэр дарамт сүүлдээ зүрхийг маань хайлуулж орхисон

Би-Крис??

Крис-Би чамд дурлачихсан ойлгож байна уу? Чи бусдаас огт өөр би чамд дурлачихаад юу хийхээ мэдэхгүй дарамталж хайраа хэрцгий байдлаар харуулж байсан байх уучлаарай Ёнжу би чамд хайртай өөр юу ч хэлмээргүй байна

Тэр ингэж хэлээд нулимсаа дуслуулж эхэллээ бурхан минь ийм зүйл байж болно гэж үү?

Би-Сонсооч Крис! Би дарангуйлагчид дурлачихсан

Ингэж хэлээд түүнийг тэвэрлээ.. Тэр яагаад уйлаад байган бол? яагаад????

✞XXX✞

Крис гэх залуугийн дотор яг юу нуугдана вэ? Хүйтэн харц нууцлаг байдал энэ бүхний цаана намайг гэх сэтгэл байсан гэж ү? Түүний гэрийг нь нэг сайн тойруулж харлаа. Гайхамшигтай нууцлаг байдал..

Крис-Хэвтэж болохуу?

Би-Унтаагүй юмуу?

Крис-Үгүйээ унтсан! Харин сэрээд хартал нэг охин миний хажууд сууж байна

Би-Хххэ

Крис намайг зууран хажуудаа хэвтүүллээ

Би-Аль түрүүн чи архитай хошуугаараа уруулыг маань бузартуулчихсан -_-

Крис-Харин ч амтлаг байгаагүй гэж үү дээ?

Би-хнн

Крис-Би чамд нэг зүйл хэлэх гэсэн юм чи сонсоод хэвтэж чадахуу?

Би-За ярьлдаа дуртай сонсоно

Крис-Хххэ … Аав ээж маань 2уулаа Германд амьдардаг юм. Гэхдээ би энд байхыг бүр ганцаараа амьдрахыг илүүд үзсэн нь одоо алдаагүй юм шиг бодогддог. Чамд би харагдахдаа хүйтэн хөндий дарангуйлагч зугаацагч мэт байж болох л юм угаасаа ч тийм байх .

Би-За гоё түүхээ яриад л бай 🙂

Крис-Харин 2 жилийн өмнө би анхны хайртайгаа сонин байдлаар учирсан . Гэртээ орж ирэхэд хөөрхөн охин гэрийг маань дүүргээд сууж байхыг хараад шүлсээ залгиж л байлаа хха .. Анх хараад доодох маань шууд л босоод ирсэн .:) Тэр үед хайр гээч зүйлийг юу блхыг мэддэггүй байсных биз.. Нэг мэдэхэд л тэр охин манайд амьдарч би түүнд дасч эхэлсэн тэрч бас надад хайртай болсон байсан биз.

Би-Биз? гэсэн чинь?

Крис-Учир нь миний анхны хайр тийм ч сайхан байгаагүй . Ээж аавдаа түүнтэй үерхэж эхэлсэнээ ч би хэлж чаддаггүй чимээгүй л байдаг  байлаа тэр хэлүүлхийг хүсдэггүй байсан. Хайр гээч зүйл ямар агуу вэ гэдгийг ойлгох явцид миний дээрээс тэнгэр нурж би түүний анхны эр хүн биш байсан даа харамсаад барашгүй зүйл болсон нь ….

✞XXX✞

СҮХИ-Н ТАЛААС

Утас дуугархад аваад хартал танихгүй дугаараас ийн мсж ирсэн байлаа

Чи Крисд одоо болтол сайн биздээ? Сүхи чиний сайн найз яг одоо юу хийж байгааг чи мэдэхийг хүсэхгүй байна гэж үү? за мэдэхгүй юм даа чи Крис ээс эсвэл тэр найзаасаа бүгдийг нь асуусан нь зөв байх

гэх учир нь ойлгогдохгүй мсж ирсэн байв.. Ийм орой ямар тэнэг нь ийм зүйл бичдэг байнаа би энэ дугаар луу эргээд залгатал холбогдохгүй байгаа нь бүр ч сонин. Сайн найз Гэхээр Ёнжу?? Крис ямар учиртай юм бээ?

✞XXX✞

Би-Юу?? Чи тэгээд яг яасан болж таарч байнаа

Крис-Би хохироод үлдчихсэн яг л эзэнгүй арал шиг ганцаардмал.. Гэхдээ тэр хүн миний бодож байсан шиг амьдраагүй байхыг саяхан л мэдсэн.

Би-Чи энэ бүгдийг мартах гэж хичээсэн ч чадахгүй байна гэж ойлгож болох уу?

Крис-Сэтгэлийн минь энэ шархыг эдгээсэн ганц хүн нь Ёнжу гэх сурагч охин байсанд би бас гайхдаг л юм.

Би-……..

Крис-Чи надад дурласан тэр үед би чамайг хүчиндэх болно гэсэн үгийг мартаагүй биздээ?

Би-Битгий яриа өөр болгоод байлдаа Би чамайг ойлгож байна энэ чинь өнгөрсөн зүйл одоо бүгдийг мартаад…

Гэхийн завдалгүй дахиад л үнсэж орхилоо бурхан минь ээ !!

Зөөлхөн гар намайг энхрийлж тэр бүрд нь биеээрээ түүнийг мэдрэхийг хүснэ.. Уруул нь халуухан бас энхрийхэн тэр яагаад ийм сайхан юм болоо? Би дарангуйлагчид дурласан сурагч охин Ёнжу!!

/Садар самуун зүйл гарах тул +18 уншаарай :)))/

Амьсгаа нь дээрдэж миний ч дотор бачуурч анхны бүхний жаргалыг мэдрэхийг хүсэн хүсэлдээ автан түүнийг ширтэн хэвтэнэ. Цамц,өмд хөхөвч, сүүлд нь ариухан газрыг минь халхалсан тэр зүйлийг маань гулсуулхад л би яг юу хийх гэж байгаагаа ухаарлаа.. Түүний гар яагаад ч юм зөөлхөн байсан.. Крисийг би мэдрэхийг хүсэж байна.. Түүний гар миний дотор орж би түүний өмнө тачаадаж хэвтэхдээ түүнд улам их хайртайгаа ойлгоно. Түүний яриад байдаг /боссон/ зүйлийг нь өөрийнхөө дотор нэвтрүүлхдээ нулимсаа барьж дийлсэнгүй өвдөлт мэдрэгдэж байна. Крис ийн хөдөлгөөн зөөлөн байсан ч сүүлрүүгээ уламл хүчтэй болж хэрцгий мэт байснаа ажил дуусаад ирэхэд тэр уруул дээрээс минь үнсэн “ЧИНИЙ АНХНЫ ТАВИЛТ” Гэх үг инээн хэлж намайг дооглонгүй харна би ч ичсэндээ хөлөө хумин чимээгүй л байлаа… Охин нас минь баяртай ..

Крис-Сайхан байна уу?

Би-Ммм? үгүй

Крис-зсс худалаа яриад л чи сая яаж тачаадаж байснаа хардагч  болоосой

Би-Хаааах чи муу нээрээ тэгээд ч би чамайг л хараад байсан чи үнэхээр аймшигтай болчихдог юм байна лээ

Крис-Таашаалыг ингэж л мэдрэх хэрэгтэй биздээ? Одоо дараа дараачийн удаа бичлэг хийж байгаад чамайг хэр сайжирч байгааг харнаа

Би-Хөөе зайлаач ээ!!

Крис-ххэ ззааааа нааш ир

✞XXX✞

Би Крисийнд хоноод өглөө эрт гэрлүүгээ гүйж ортол Эгч бөх гэгч нь унтсаар л байв..

Хурдхан хувцасаа солин сургуульдаа явахаар бэлтгээд гэрээсээ гарлаа..

Намайг үүдэнд гартал Крис инээчихсэн зогсож байв

Крис-Гэрт чинь хүн байгаму?

Би-Тиймээ манай ээж болох хүн байган би чамд дараа бүгдийг тайлбарлана би одоо явлаа хоцорох нь

Крис-Би ч гэсэн хоцорох нь хамт явцгаая хайрт минь

гэсээр өгзөгнөөс базан нүдээ ирмээд урагш харан алхаж эхлэв

Би-Гаж донтон !!!!!

-Крисээс салан сургууль дээр иртэл Сүхи сургуулийн үүдэн зогсож байхыг хараад гүйгээд очлоо

Би-Өглөөний мэнд?

Сүхи-Чамд ч бас . Чи өглөөг их сайхан угтсан шинжтэй байх чинь тийм үү?

Би-Юу гэсэн үг юм?

Сүхи-Чи юутай орооцолдсоноо мэдэж байнауу? яагаад надаас бүх зүйлээ нуусан юм хэрвээ эрт хэлсэн бол би чамайг өдий болтол явуулахгүй байх байсан

Би-Чи чинь юугаа яриад байнаа

Сүхи-Чи дурлачихсан биздээ? Чи Крисд дурлачисан намайг тийм болгосон Крисд!!!

Би-Юу??????

-Зиакккккк тэгээд урам хайрлаарай хүмүүс минь 🙂 Хайртай шүү ❤

33 comments on “✞ DICTATOR✞13

  1. Kkkk eej in neeree sain hunboluu nadaa neeh tqalagdahguil bn ter huuhed in krisiinh bish bizdeee yaanamon bol budaa suhi odoo yah bol ter sain huniig chin alna talna ged bsan bas ne g chotgor shu ene

  2. Бурхан минь ёоооё ю болооод бнааа. Сүхи ю солиорооод бгаайм бэ ??? Яг гоё болж ирж бхад чин Тэр аавтай сууугад бгаа хүүхныг бүүр ойлгохооо ч блаа ер нь Крис бид 2н хоорондууур орсон хүн ямар их бнааа бүгдийн нь зайлуулааал явнаад аа хха Баярлалаа админааа ^^ Зөндөө их баярласан шүү :)))))))))

  3. Эээээ л дээТ.Т арай гэж нэг юм хоёр биедээ дасаж сайн болоод хэдэн ч удаа болохгүй байж байж урт хугацааны дараа арай гэж нэг юм хоёр биедээ уусаж байхад чинь энэ Хэми Сүхи гэж 2 хүүхэн гай болоод байгаан бэээ Т.Т
    Яаааах вээ миний хажууд Крис байгаад бас арай гайгүй бна нтр АМЖИЛТ

  4. үгүй ээ би юу ч сонсохгүй байна . Үгүй ээ сонсохыг хүсэхгүй байна . Үгүй . Крис тийм хүн байсан ч надад хамаагүй . Би түүнд өөрийнхөө анхын гэсэн бүхнээ өгсөн . Крис

  5. Сvхи арай найзыгаа алахгvй биз дээ? Бас хойд ээж нь тэр мэссежийг бичсэн юм болов уу? Крис жинхэнээсээ Ёнжvд хайртай болов уу? Дараагийн хэсгийг тэсэн ядан хvлээж байя 🙂 Амжилт амжилт 🙂

  6. Хэми тийм ч муу хүн биш бололтой зүгээр л хүүхдээ алдсанаас болоод Крисийн өмнө гэмшиж тэрнээс холдсон бололтой. Тэр Крисийг өөрт нь хичнээн хайртайг мэдээгүй нь даан харамсалтай. Хрин Сүхи тэр зүгээр Крисийн зугаа бсан гдгээ ойлгох хэрэгтэй Крисд хайртай бол түүнийхээ хайртай хүнийг ч бас хүндэлж зайгаа тавьж өгөх хэрэгтэй. Сүхи одоо Ёнжуг үзэн ядах байх. Гхдээ Ёнжуд ямар буруу бган тэр ч бас Сүхиг тийм болгосон хүнийг Крис гж мэдээгүй. Ёнжу дарангуйлалд автсан сүүлдээ тэр дарангуйлагчид дурласан. Дурласан нь тэрний буруу гэж үү. Эсвэл Хэмигээс болж шархалсан сэтгэлээр эмэгтэйчүүдээр зугаагаа гаргадаг бсан Крисийн буруу байх. Үгүй ээ одоо энэ бүгд дууссан тэр дарангуйлагч бас дурласан. Зүрх сэтгэлийг нь эдгээсэн тэр хүнд, хажууд нь бж тэрнийг тэссэн хүнд, тэрнийг ойлгосон хүнд дэр дурлачихсан. Хрин энэ бүгдийн буруу Хэми юм болов уу. Зүгээр л бүхний буруу гэж бхгүй бх эсвэл ХАЙР буруу юм уу…..
    Бас тэр Сүхирүү хэн зурвас явуулав тэр үнэхээр хүмүүсийг зовоохыг хүсээ юу. Яавал Ёнжу Крис 2 нийлэх бол яавал хэн ч хохирохгүй үлдэх бол яавал яавал. Бүх үнэн ил болвол Крис Хэмирүү явчихвал яанаа. Хэрвээ тэгвэл Ёнжу Крис шиг болох бх. Гхдээ тийм юм болохгүй гэж найдаж бн.
    АМЖИЛТ АДМИНАА

  7. Ааа гоё идэвхтэй байна шүү админаа энэ эрчээрээ байгаарай
    Ёнжу одоо Крисд итгэхгүй байх тийм үү? Найзыг нь тийм болгосон юм чинь

  8. би одоо яанаа? миний хойд ээжийн өмнөх залуу, хамгийн сайн найзыг минь зоддог бсан найз залууд нь би дурлачихлаа

  9. Тэр хүүхэд нь крисын бсан юм шиг :/ энэ Сүхи харин ёстой таалагдсангүй яах гд бдаг бнаа хохо.анх удаа л уншиж бна бүгдийг бөөндчлө хохо амжилт хүсье

  10. аа бодвол мсж бичсэн хүн нь тэр ээж царай юм нь л биз новш гэж энэ одоо ямар учиртай хүүхэн бэ одоо аягүү бол энэ Сүхи нь ална тална гээд унах вий дээ

  11. Крис үнэхээр Ёнжуд жинхнээсээ сайн болчихсон гэжүү үүнийг Сүхи мэдвэл магадгүй аймшигтай том зүйл болох байх одоохондоо Сүхи сайн найзыгаа өөр шигээ ашиглуулж байна гэж бодож байгаа ч энэ бодол нь буруу гэдгийг мэдэх цагт нээх ч сайхан загнахгүй л боловуу -_-

Сэтгэгдэл Үлдээх